Vitaelife Pharma Vitamin D3 – opinie i ceny

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Witam, przyjaciele!

Jesteś pewny, aby uzyskać wystarczającą ilość witaminy D?

Jak ustalić, dlaczego musimy go, i dlaczego jest to tak ważne, że chcemy wiedzieć?

bke bking bred1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   opinie i ceny Co więcej, powiem wam, że niezwykle ważne jest, aby wiedzieć, szczególnie jesienią i zimą!

Dlaczego?

Czytaj na informacje będą interesujące, pouczające i praktyczny!

W tym artykule dowiesz się:

Witamina D – „sunshine witaminy”

To tak zwane witaminy D, które nitowane uwagę naukowców.

Wiele badań, które zostały poświęcone tej witaminy, już dawno przekroczyła 30 tys.

bked bking bicuit1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   opinie i ceny Ta substancja jest oficjalnie uznany za lek, który może znacznie poprawić jakość życia i przyczynić się do jego długowieczności.

Co to jest witamina D 3?

witamina D (kalciferol) jest rozpuszczalny w tłuszczach, dwa główne rodzaje: ergokalcyferol (witamina D2) i cholekalcyferol (witaminy D3)

.

Jednak obie formy są bardzo podobne w działaniu, jak iw przyszłości nie zamierzamy ich rozdzielić, ale biorąc suplementy witaminowe, należy wybrać najbardziej aktywną formę naturalnej witaminy D3 !!!!

Niestety, biorąc pod uwagę fakt, że większość z nas, czytając te wiersze, którzy nie mieszkają w ciepłych krajach południowych, a co „lato” wzywamy sile trzydziestu dni, naprawdę gorąco i słonecznie (i – w najlepszym wypadku !), aby mówić tu wystarczającej ilości witaminy D w organizmie przeciętnego człowieka nie jest w ogóle konieczne …

Ale ta witamina jest bardzo ważne!

Ta witamina jest zaszczytnym zadaniem.

W jaki sposób można sprawdzić, nie dla siebie osobiście takich fascynujących obietnic, prawda, przyjaciele?

To, co robiłem w tym czasie, i bardzo dokładnie zbadać wszystko, co dotyczy tej witaminy.

i odkryli, że witamina D znacznie stanie poprawić osiągi niemal każdego narządu ciała !!!

Wygląda na to panaceum!

Naukowcy amerykańscy Zapewniam, że przy zimnym trzeba wziąć nie tylko witaminę C, ale również witamina D!

angielski naukowcy zapewniają nas, że bez wystarczającej ilości tej witaminy w organizmie jest prawie niemożliwe, aby leczyć choroby układu sercowo-naczyniowego.

Eksperci z Korei Południowej skutecznie leczone z witaminą D krótkowzroczności.

bked bkery bking3 Vitaelife Pharma Vitamin D3   opinie i ceny Naukowcy ze Stanów Zjednoczonych dosłownie „zabity” świat wyniki swoich badań, której istota sprowadza się do następującego: formy fizycznej danej osoby zależy od ilości tego „materiału słonecznego” we krwi , czyli im więcej, tym cieńszy i bardziej sportowa stać.

To było po tym badania coraz częściej naukowcy zaczęli identyfikować hormon witaminy D, która rzeczywiście, jego struktura była bardzo podobna do struktury hormonu testosteronu (który, nawiasem mówiąc, jest odpowiedzialny za spalanie tkanki tłuszczowej i masę mięśniową !).

Naukowcy na całym świecie są solidarni w swoim wspólnym stanowisku, że witamina ta jest w stanie dać silną ochronę przed rakiem.

W przypadku kobiet z prawidłowym poziomem witaminy D we krwi pojawiają się znacznie rzadziej złośliwe guzy piersi i jajników.

Ponadto, każdy doświadczony ginekolog i urolog wie, że bez wystarczającej ilości tej witaminy w organizmie jest trudno polegać na zdrowie układu rozrodczego.

Wiele badań wskazuje, że witamina D reguluje metabolizm wapnia i fosforu w organizmie, wspomaga mineralizację kości, wpływ na metabolizm węglowodanów, cholesterolu i zdrowego układu sercowo-naczyniowego, a także promuje silny raka zapobiegania krzywicy u dzieci, odjeżdża depresję i złe myśli, a nawet przyczynia się do wyeliminowania przyczyn utraty włosów!

Źródła witaminy D

Światło wpływa nasza skóra wytwarza tej witaminy, żywność, które zawierają witaminę D i specjalne preparaty witaminy. – Oto trzy źródła, dzięki którym możemy zapewnić, że dostarczenie organizmowi niezbędną porcję

--->>  Collamask - opinie i ceny, warto, gdzie kupić, jak to działa?

Co należy zrobić?

Tu dochodzimy do pomocy wspaniałych tak zwanych „preparatów farmaceutycznych” tej witaminy.

To jest najlepsza (i rozsądne) rozwiązaniem byłoby połączenie tych trzech źródeł:

  1. zatrzymać słońce,
  2. żywność zawierającą witaminę D
  3. witaminy, które można kupić.

Jeśli tak, martwić się o swoje zdrowie i martwić się o złym nastroju i przedwczesne starzenie pewno nie trzeba!

Powody dlaczego nie mamy wystarczającej ilości witaminy D

88% populacji światowej przeżywa znaczny niedobór tej witaminy!

Jak to?

W rzeczywistości, to jest udowodnione, że zaledwie 30 minut na słońcu, które odbyły się od 10 rano do 3 po południu trzy razy w tygodniu wystarczy do uzupełnienia witaminy D w organizmie!

Tak. Jednak korzystanie z filtrem przeciwsłonecznym tylko SPF 8 niemal całkowicie neutralizuje produkcję! I pozostać w cieniu „zjada” 60% miało uzyskać energię słoneczną!

Co więcej, nawet mieszkańcy południowych krajów, gdzie słońce świeci przez 365 dni z 365, dość często rejestruje brak witaminy D!

Wiele z nich nie jest to, że po prostu nie korzystać z ochrony przeciwsłonecznej, wiele z nich z takim nawet nie słyszał ze względu na fakt, że nie żyje w krajach rozwiniętych, takich jak my, i po prostu bardzo słaba.

Więcej – więcej …

Poza stosując filtry, wytwarzanie witaminy D zmniejsza

  1. często nieobecność światła słonecznego.
  2. Wiek (wraz z wiekiem nasza skóra nie jest w stanie wyprodukować tej witaminy, jak w młodości, niestety …).
  3. pora roku (jesień, zima jest po prostu katastrofa w tym sensie).
  4. Ciemna skóra (ciemna skóra produkuje znacznie mniej witaminy D).
  5. objawów choroby ciała.
  6. Częste korzystanie z herbatą i kawą.

Jak niebezpieczny deficyt „sunshine witaminy”?

Badania mówią, że brak witaminy D w organizmie:

  • 20% zwiększa ryzyko złamania kości,
  • 20% stają się większe prawdopodobieństwo wystąpienia chorób sercowo-naczyniowych,
  • 35% zwiększone ryzyko nabycia cukrzycy
  • 50% – ryzyka stwardnienia rozsianego
  • 25% przyspiesza występowania Oncology,
  • prawie 100% osób z niedoborem witaminy D zaobserwowano depresji stan umysłu i depresyjnego nastroju,
  • 70% osób z niedoborem tej witaminy złych włosów, paznokci i skóry.

100% osób z niewystarczającą ilością witaminy D w organizmie mieć trwałe osłabienie, senność, zmęczenie, senność i niskiej wydajności.

Sytuacja jest podobna do: „Obudziłam się, pili kawę i już zmęczony.”

Dzienna dawka witaminy D

Ile witaminy D powinniśmy otrzymać codziennie, aby upewnić się, że nasz organizm nie cierpi z powodu jej niedoboru?

najwyższa dawka terapeutyczna dla leczenia dorosłego (o) – maksimum 3000 jm i 5000 IU. Zdarza się, że witaminy D podaje się w wyższych dawkach, jeżeli jego poziom jest niezwykle niskie.

w wieku 18 do 50 lat, przy optymalnej dawce 600-800 jm.

ponad 50 lat. – od 800 do 1000 IU dziennej

Kobiety w ciąży i matki karmiące powinny dostać od 800 do 1200 IU witaminy D dziennie.

W przypadku choroby (zaburzenia wchłaniania witaminy D, otyłość i tych, którzy biorą długoterminowe suplementy na padaczkę, AIDS, kortykosteroidy i różnych leków przeciwgrzybiczych) mogą wymagać suplementacji witaminy D w dawkach dwa do trzech razy dziennego zapotrzebowania w jego wieku grupy.

US Institute of Medicine zaleca, aby dzieci od 0 do 12 miesięcy, aby dać 400 IU witaminy D dziennie, w ciągu 1 roku 600 jm.

W każdym przypadku, przed zażyciem witaminy D, należy skonsultować się z lekarzem jeśli masz jakiekolwiek choroby, i zawsze bardzo dokładnie zapoznać się z instrukcją stosowania leku, że zakup, jak witamina D są z różnymi dawka

Szkody z przedawkowania witaminy D

W stosowania witaminy D najważniejsze jest, aby nie przesadzić, tu zasada „więcej znaczy lepiej” nie jest właściwe.

Za dużo tej substancji jest w stanie tym samym negatywny wpływ na zdrowie.

nadmiar witaminy D może rozwijać zwapnienie naczyń krwionośnych, w celu zwiększenia ich sztywności, a to z kolei, może przyczynić się do rozwoju chorób układu sercowo-naczyniowego, a mogą również powodować tworzenie się kamieni nerkowych.

--->>  Bioxelan - opinie i ceny, oficjalna strona, gdzie kupić

Jednak przedawkowanie witaminy D nie „dzieje się” w jednym punkcie, a najczęściej występuje z nadmiernego spożycia tej witaminy przez dłuższy czas – miesiące, a nawet więcej

.

Objawy Przedawkowanie witaminy D

Jak określić, co oznacza, że ​​organizm cierpi hiperwitaminozy tej witaminy?

  1. Nudności, biegunka, zaparcie trwałe, brak apetytu, wymioty, zwiększone pragnienie.
  2. Trudności w oddychaniu, duszność wysiłkową.
  3. ból mięśni, ból głowy, ból stawów.
  4. Kurcze, gorączka, „skoki” ciśnienia.
  5. Skąpe moczu, zapalenie nerek, krwi w moczu, obecność białka i leukocytów.
  6. ostre osłabienie odporności częste przeziębienia.
  7. Wygląd sinica skóry.
  8. kołatanie serca, zaburzenia rytmu serca, nadciśnienie tętnicze.
  9. powiększenie wątroby.
  10. W badaniu laboratoryjnym próbka krwi, wykazuje wysoką zawartością wapnia i zmniejszenie stężenia fosforu.

W przypadku podejrzenia przedawkowania leku należy niezwłocznie zniesione, a ślad. – znikają jeśli objawy

Jeśli nie znikają, a następnie skontaktować się z lekarzem i dokonać analizy na zawartość witaminy D we krwi, a następnie -. W sprawie sytuacji

Jakie produkty spożywcze zawierają witaminę D

Głównym źródłem witaminy D jest z wątroby ryb, łosoś tłuszczowy, sardynek i tuńczyków.

Trochę mniej tej witaminy jest zawarty w niektórych olejach, wątroby kurczaka, wątroba zwierząt, jaj, sera, śmietany i kwaśną śmietaną.

Od pokarmów roślinnych do spełnienia witaminy D w grzybach, pietruszka i pokrzywy.

W rzadkich przypadkach stwierdzono w owocach, warzywach i ziarnach.

Jednak, aby uzyskać dzienne zapotrzebowanie na witaminę D z żywności nie jest tak łatwo.

Aby wypełnić dzienne zapotrzebowanie na tę witaminę, muszę jeść około 100 g tuńczyka, 400 g wątroby wołowej, 5 jajek.

Albo aż 800 gramów sera!

A – 200 gram łososia i ponad kilogram dorsza

Czy to możliwe? Mało …

A mała ilość witaminy D, który znajduje się w masło, ser, wątroba, śmietana i mleko pełnotłuste, żółtek jaj, jaj, ryb, niektóre grzyby, oczywiście dobre, a wszystko to, aby jeść, ale nie jest to wystarczy.

A ile trzeba jeść wtedy, jeśli, na przykład, 100 g masła, zawiera tylko 35МЕ witaminę D i 100 g żółtka – 25 IU w wątrobie – zaledwie 50 metrów od plaży

No comment …

A jednak najlepszym produktem w tym zakresie jest olej z wątroby dorsza, jest bogaty w witaminę D z całej listy produktów zawierających witaminy,.

Ale co jest drogie, nie każdy może jeść te przysmaki codziennie …

Czym innych ciekawych rzeczy dowiedziałem się o witaminy D?

Interesujące fakty:

  • Okazuje się, że „słońce witaminy” nie boi się obróbce cieplnej (w przeciwieństwie do wielu innych witamin).
  • Wątroba zdrowej osoby mogą gromadzić się na cały rok przed wymaganej ilości witaminy D.
  • Przemysł spożywczy produkuje specjalnie wzbogacony o witaminy D chleba.
  • W Ameryce bardzo popularne produkty mleczne (mleko, ser, jogurt), wzbogacone w witaminę D, a to jest zupełnie uzasadnione, ponieważ w produktach mlecznych zawiera witaminę K, która „działa”, razem z witaminą D w celu zmniejszenia złamań łamliwość kości.
  • Skutecznie kalcyferol powstają w organizmie pod porannym i wieczornym słońcu.

Znaczenie witaminy D dla dzieci.

To jest najbardziej wyraźnie niedociągnięcia (braku) witaminy D jest widoczna w małych wiek do 3 lat, a to powoduje bardzo duże obawy lekarzy, którzy niestrudzenie mówić o tym, jak niebezpieczny jest brak tej witaminy dla dzieci.

  • Co się dzieje, u dzieci z przewlekłym niedoborem witaminy D?

wzrost kostny dziecka ulega spowolnieniu, zakłócone ich normalne formacji, stają się bardziej miękkie, porowate, co ostatecznie prowadzi do krzywicy.

W przypadku dzieci starszych niż 3 lata, objawy są mniej wyraźne niż u dzieci w wieku do trzech lat, jednak stały brak witaminy D nadal stanowi wielkie niebezpieczeństwo i zagraża rozwojowi osteoporozy, w której kości stają się kruche, cienkie, a każdą, nawet najlżejsze, najbardziej urazy mogą prowadzić do poważnych złamań kości.

powinien być ostrzeżony, jeśli dziecko:

  • utrata apetytu;
  • osłabienie mięśni, skurcze;
  • zmęczenie, częste osłabienie;
  • zaburzenia snu;
  • zmienić zachowanie dziecka – zmienność nastrojów, ospałość, nieśmiałość;
  • nadmierne pocenie;
  • świąd, zwłaszcza w obszarze główki,
  • opóźnienie w rozwoju fizycznym.
--->>  Hydroface - opinie i ceny, oficjalna strona, gdzie kupić

Wszystkie z nich mogą być oznaki rozpoczynającej krzywicy!

potrzeby dodatkowego uzupełniania witaminy D jest utrzymywany do 18 lat, do szkieletu nie jest całkowicie utworzony.

Na szczególną uwagę do tych dzieci, które:

  • żyje w obszarach Northern lub obszarów o wysokim zanieczyszczeniem powietrza atmosferycznego;
  • od urodzenia mają ciemną skórę;
  • dawna są wyłącznie piersią, ponieważ mleko matki zawiera minimalne ilości witaminy D (w przypadku, gdy mama nie akceptuje mu dodatkowe witaminy produkt);
  • wystarczająco dużo czasu na świeżym powietrzu.

pediatra może zalecić przyjmowanie odpowiednich leków dzieciom już z miesiąca życia w celu zapobiegania, zwłaszcza jeśli podejrzewasz możliwego rozwoju krzywicy.

kalcyferol łączy się z witaminy A, C i E jest ważne, aby je jednocześnie z tych leków, które zawierają dostateczną ilość wapnia, lub jako część kompleksy multiwitaminowe.

Należy również wziąć pod uwagę, że kalcyferol jest rozpuszczalna w tłuszczach witaminy, dlatego, aby przyswoić sobie ciało niezbędne tłuszcze.

Nie wolno przekraczać dawki witaminy D, która wyznaczy lekarza z dzieckiem, to niebezpieczne!

Przeciwwskazania do podejmowania witaminy D

I niestrudzenie powtarza, że ​​to jest zawsze przed zastosowaniem jakiegokolwiek leku należy skonsultować się z lekarzem, zwłaszcza jeśli masz już żadnych chorób!

Ogólne przeciwwskazania do podejmowania witaminy D są:

  • Indywidualna nietolerancja leku.
  • TB.
  • uszkodzenie serca.
  • Ostre i przewlekłe choroby wątroby i nerek.

Leki z witaminą D

Są one dostępne w postaci tabletek do żucia i tabletki do rozpuszczania się w kroplach oleju, aerozolu, żelu i w kapsułkach żelatynowych.

są lekami z dowolnym smakiem (np wanilii).

Dla dzieci witamina D jest wytwarzana w postaci cukierków i jagód lub krople smaku owoców, o smaku gumy i cukierki.

Producenci zadbali i Vegano. Są takie opcje ziołowe witaminy D3 bez zawartości lanoliny

To jest myśl, że te witaminy (w postaci spray) są trawione znacznie szybciej, a czasem bardziej skuteczne niż tradycyjne (tabletki i kapsułki).

Kiedy i jak przyjmować witaminę D?

Witamina D jest zazwyczaj wchłania się bez trudności.

W celu lepszego wchłaniania, wielu lekarzy zaleca biorąc go z posiłkiem zawierającym tłuszcze.

w tym przypadku przyjęte formy witaminy D, czy to tabletki lub kapsułki, krople będą miały wartość jego przyswajalność.

Czasochłonne: często istnieją zalecenia dotyczące spożycia witaminy D albo rano lub w ciągu dnia, ale w każdym razie była to pierwsza połowa dnia, ponieważ uważa się, że w tym przypadku, witamina D jest wchłania się lepiej.

Jeśli zakupiony witaminy D w postaci sprayu, to spray to raz pod językiem.

Jeśli zakupiony witaminę D w postaci tabletek do żucia, należy pamiętać, że tabletki do rozgryzania i żucia, nie od razu połknąć tak samo jak zwykłych tabletek lub kapsułek.

Muszą być zasysane / żuć, mieszanie z jego śliną, AI dopiero potem połknąć.

Podsumowanie

Jak napisałem powyżej, witamina D w ilości wymaganej do uzyskania wyłącznie z żywności lub przez ekspozycji na słońce jest prawie niemożliwe.

Dlatego jedynym najlepszym rozwiązaniem jest opcja dodatkowego podejmowania suplementów witaminy D (jedzenie bogate w witaminę D, słońce nie został odwołany!).

Dobrze, przyjaciół, biorąc pod uwagę jak ważne dla naszego zdrowia i urody witaminy D, byłem zdecydowany teraz wziąć go regularnie.

W związku z tym, zaopatrując się na świeżym łososiem, opalania i każdego dnia! -. Podjęcia niezbędnych ilości jakości witaminy D. Ponadto, nie jest uciążliwe

Specjalnie dla zdrowia i urody -? Rzeczy robimy, prawo

Czy jesteś ze mną?

I wziąć witaminę D? Napisz do mnie w komentarzach, czy myślisz, że to naprawdę ważne?

Wszystko na dzisiaj.

Z tobą Alain Do następnego razu, przyjaciół! Em>

dołączyć do mojego Groups in Social Networks

O Adrianna Loszynska 143 artykuły
Łatwo jest poznać otwartą osobę, taką jak Adrianna Loszynska, ale przede wszystkim wiedzieć, że jest ona uważna i hojna. Oczywiście jest także sprawna, wesoła i oddana, ale często są lekko skażone przez sposób bycia zdradzieckim. Jednak jej natura jest dla niej cenna. Ludzie często liczą na to i na swoją inteligencję, kiedy potrzebują wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Isabelle ma wiele wad, którymi można sobie poradzić. Jej destrukcyjna natura i nieporządek powodują wiele pretensji, ku uciążliwości innych. Na szczęście jej hojność zapewnia, że ​​nie jest tak często.